PDU در یک مرکز داده هوشمند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان یو پی اس apc | فروش یو پی اس apc | یو پی اس و آدرس whatisups.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 35
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 20
:: بازدید سال : 32
:: بازدید کلی : 1155

RSS

Powered By
loxblog.Com

خرید و فروش انواع یو پی اس | باتری یو پی اس | یو پی اس apc

PDU در یک مرکز داده هوشمند
سه شنبه 3 دی 1398 ساعت 13:49 | بازدید : 17 | نوشته ‌شده به دست یو پی اس apc | ( نظرات )

PDU های امروزه اطلاعاتی در مورد استفاده از قدرت، کارایی و شرایط محیطی در مرکز داده ارائه می کنند که همه در سراسر شبکه و از طریق یک مرورگر وب یا رابط خط فرمان (CLI) مدیریت می شوند. مخفف واحد داده پروتکل است. PDU یک بلوک خاص از اطلاعات است که از طریق شبکه منتقل می شود. غالباً با استفاده از مدل OSI مورد استفاده قرار می گیرد زیرا انواع مختلف داده های منتقل شده از هر لایه را توصیف می کند.

PDU در یک مرکز داده هوشمند

PDU در یک مرکز داده هوشمند

PDU در یک مرکز داده هوشمند

  • PDU در یک مرکز داده هوشمند :

PDU های نسل بعدی اطلاعات بیشتری را با مراکز داده به اشتراک می گذارند، که می تواند شرایط مرکز داده را بهبود بخشد.

PDU های نسل بعدی از کنترل و مدیریت زیست محیطی و محیط زیست گرمایشی از طریق مرکز داده موجود در شبکه استفاده می کنند.

واحد توزیع قدرت (PDU) سیم کشی برق را سازماندهی می کند و قدرت را به سرورهای فردی نظیر یک نوار برق در خانه شما کنترل می کند. اما در طول زمان، سوال “PDU چیست” تکامل یافته است.

ویژگی های قدرت نظارت :

نقش اصلی PDU مبتنی بر رکاب است که کنترل توزیع قدرت سرورها، واحدهای ذخیره سازی، سوئیچ های شبکه و سایر تجهیزات در هر قفسه است. این باعث می شود PDU ها در موقعیت منحصر به فرد برای اندازه گیری و محاسبات مرتبط با انرژی که می توانند جزئیات چگونگی استفاده از انرژی و کارایی را داشته باشند.

PDU که ولتاژ ورودی و جریان را برای هر مدار اندازه گیری می کند، می تواند توان مصرفی در وات و یا کیلووات و انرژی مصرف شده در کیلووات ساعت را محاسبه کند. همچنین می تواند ظرفیت کل انرژی مورد استفاده را محاسبه کند، به این ترتیب اپراتور مرکز داده می داند که نزدیک به نیاز به PDU های اضافی است.

جزئیات این اندازه گیری ها با محصولات PDU متفاوت است. بعضی از این دستگاه ها تنها می توانند در کل آن محاسبه شوند؛ مثلا با کل انرژی مرتبط با PDU. بنابراین شما می توانید تمام انرژی های سیستم را ، از دستگاه های فردی خود تعیین کنید.

برای جزئیات بیشتر، PDU ها را نگاه کنید تا سطح سوکت را کنترل کنند و کارکنان فناوری اطلاعات می توانند به آسانی سیستم های قدرتمند گرسنه و کم انرژی را که نامزدهای اصلی برای جایگزینی در چرخه تجدید تکنولوژی هستند را، پیدا کنند.

PDU ها با ویژگی های توالی می توانند فعال کردن هر خروجی، اجتناب از درگیری های خطرناک از جریان زمانی که دندانه دار شدن از دست دادن قدرت فاجعه بار است. برای مثال، یک PDU ممکن است ابتدا به سیستم های ذخیره سازی و تجهیزات شبکه متصل شود و سپس به طور سیستماتیک سرورهای شخصی را قدرتمند کند.

از داده های قدرت به دست آمده از PDU ها برای کمک به محاسبه متریک های وسیع تر انرژی از قبیل کارایی مصرف انرژی (PUE) استفاده کنید. به عنوان مثال، مجموع قدرت مورد استفاده در هر رکورد را می توان با کل انرژی مورد استفاده در ساختمان مقایسه کرد تا مبنای محاسبه PUE را تشکیل دهد.

ویژگی های نظارت بر محیط زیست :

مراکز داده بسیار گرما را از بین می برند زیرا PDU ها چندین سنسور دما و رطوبت را ادغام می کنند. گرما و رطوبت عوامل خطری برای تجهیزات رکاب، به خصوص برای مراکز داده با استفاده از آب سرد یا هوای آزاد برای خنک کننده سرور، هستند.

PDU هوشمند ردیابی عوامل محیطی و تولید هشدارهای به موقع است. علاوه بر این، مدیران می توانند داده های محیطی را به داده های انرژی ارزیابی کنند و اثرات واقعی استفاده از قدرت سرور و اقدامات حفاظتی را در رفتار دما در داخل قفسه مقایسه کنند.

بعضی از PDU ها شامل سنسورهای تماس برای تشخیص شرایط فیزیکی مانند باز کردن درب های قفسه است. این نظارت فیزیکی می تواند به جلوگیری از دستکاری غیرمجاز توسط پرسنل، آسیب پذیری امنیتی مرکز داده ها را اغلب نادیده گرفت.

 

تثبیت کننده های ولتاژ استاتیک

http://makelsanco.ir/pdu-in-a-smart-data-center/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: